Обслуговування АТС та телефонії в офісах

Використовуючи IP-телефонію, дані передаються через Інтернет та локальним мережам, для цього використовується спеціальне обладнання, послуги з обслуговування АТС надає компанія GoService. Під час дзвінка голосовий сигнал стискається, розбивається на пакети даних і пересилається одержувачу, далі відбувається зворотний процес, об’єднуються пакети, декодуються в голосові сигнали.

Переваги використання та обслуговування офісних АТС Плюси IP-телефонії:

  • Низька вартість дзвінків.
  • Висока якість зв’язку.
  • Можливість шифрування та захисту з’єднання.
  • Швидке розгортання.
  • Простота обслуговування телефонії.
  • Використання дешевшого зв’язку стало можливим завдяки повсюдній доступності Інтернету.

Організація та обслуговування телефонії може виконуватися на різноманітному устаткуванні, яке підключене до мережі Інтернет зі швидкістю не нижче 512 Кбіт/с. Слід зазначити, що телефонія застосовується у локальних мережах, такий формат підключення підходить для великих компаній.

Підтримуване обладнання:

  • SiP-телефон або звичайний телефон із IP-шлюзом.
  • Комп'ютери, планшети та смартфони з встановленим ПЗ.
  • Універсальні пристрої.

Відмінності апаратних, програмних та хмарних рішень

Апаратні рішення для організації телефонії

Апаратне рішення – це фізичний пристрій (АТС) від Panasonic, Avaya, Cisco і т.п., що знаходиться в офісі або в датацентрі. Виробник гарантує, що якщо налаштуванням пристрою займуться сертифіковані фахівці згідно з офіційно підтримуваними алгоритмами роботи, то все буде працювати дуже добре. Оптимальний варіант для великого підприємства – купив, налаштував та забув.

Плюси та мінуси апаратного рішення:

    + Висока надійність та стабільність роботи.
    + Низька вартість експлуатації та підтримки.
    + Легко налаштувати шифрування за рахунок застосування стороннього обладнання.
    - Щодо висока вартість.

Програмні IP АТС 

Програмна АТС, як правило, є спеціальним додатком для Linux, що налаштовується під потреби замовника, можливо безкоштовний. Зазвичай воно не вимогливе до ресурсів, але залежить від завдань. Відмінні риси – гнучкість, широкий функціонал та гарна сумісність. Як правило, потребує серйозного «доопрацювання напилком», у питанні надійності сильно поступається більшості апаратних рішень і потребує постійної уваги з боку IT-служби.

Плюси та мінуси апаратного рішення:

    + Дуже гнучке рішення.
    + Низька вартість застосування.
    + Легко налаштувати шифрування за рахунок застосування стороннього обладнання.
    - Невисока надійність.
    - Висока залежність від кваліфікації підтримки, що може призводити до великої вартості експлуатації..