
Обслуговування АТС та телефонії в офісах
Переваги використання та обслуговування офісних АТС Плюси IP-телефонії:
- Низька вартість дзвінків.
- Висока якість зв’язку.
- Можливість шифрування та захисту з’єднання.
- Швидке розгортання.
- Простота обслуговування телефонії.
- Використання дешевшого зв’язку стало можливим завдяки повсюдній доступності Інтернету.
Організація та обслуговування телефонії може виконуватися на різноманітному устаткуванні, яке підключене до мережі Інтернет зі швидкістю не нижче 512 Кбіт/с. Слід зазначити, що телефонія застосовується у локальних мережах, такий формат підключення підходить для великих компаній.
Підтримуване обладнання:
- SiP-телефон або звичайний телефон із IP-шлюзом.
- Комп'ютери, планшети та смартфони з встановленим ПЗ.
- Універсальні пристрої.
Відмінності апаратних, програмних та хмарних рішень
Апаратні рішення для організації телефонії
Апаратне рішення – це фізичний пристрій (АТС) від Panasonic, Avaya, Cisco і т.п., що знаходиться в офісі або в датацентрі. Виробник гарантує, що якщо налаштуванням пристрою займуться сертифіковані фахівці згідно з офіційно підтримуваними алгоритмами роботи, то все буде працювати дуже добре. Оптимальний варіант для великого підприємства – купив, налаштував та забув.
Плюси та мінуси апаратного рішення:
+ Висока надійність та стабільність роботи.
+ Низька вартість експлуатації та підтримки.
+ Легко налаштувати шифрування за рахунок застосування стороннього обладнання.
- Щодо висока вартість.
Програмні IP АТС
Програмна АТС, як правило, є спеціальним додатком для Linux, що налаштовується під потреби замовника, можливо безкоштовний. Зазвичай воно не вимогливе до ресурсів, але залежить від завдань. Відмінні риси – гнучкість, широкий функціонал та гарна сумісність. Як правило, потребує серйозного «доопрацювання напилком», у питанні надійності сильно поступається більшості апаратних рішень і потребує постійної уваги з боку IT-служби.
Плюси та мінуси апаратного рішення:
+ Дуже гнучке рішення.
+ Низька вартість застосування.
+ Легко налаштувати шифрування за рахунок застосування стороннього обладнання.
- Невисока надійність.
- Висока залежність від кваліфікації підтримки, що може призводити до великої вартості експлуатації..
